zo_zo ([info]zo_zo) wrote,
@ 2007-06-10 12:17:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Current location:Україна, Галичина, Тернопіль
Current mood:Пророче
Current music:Хамерман знищує віруси - Я - нєрабочій чєлавєк!
Entry tags:"Рейвах", ЖЖ-життя, Літдибр, Обсервація, Україна в огні, Царгород-Тернопіль

Я знав, шо саме у Києві
"Хамерман знищує віруси" не усім сподобається. Бо в мене враження, шо співають вони саме про людську мішанину столиці. У нас, в нетрях провінційного Тернополя, ХЗВ уже не викликають такого бурхливого неприйняття. Я якось зловив себе на тому, шо взагалі не ідентифікую у їх піснях ненормативної лексики - просто не чую, вона відскакує від мене, як квасоля, а загальна абстрактна ідея, прихований зміст залишаються... Бо тут у провінції є достатньо часу на самокопання та адаптацію зовнішнього світу під простолюдинські потреби. По суті, Хамермани - займаються розвінчуванням міфів про щасливе життя МакРабів і, мені здається, що робити це іншим чином, ніж максимально неполіткоректно і з цирковою еквілібристикою - просто неможливо. Це ще велике щастя для ХЗВ, що маленьких провінційних тернополів в Україні більше, ніж одного мега-Києва - площадок для них завжди вистачить і може таке статись, шо цей колектив, наплювавши на всі "традиції" вітчизняного шоу-бізнесу, знайде визнання широкого загалу поза і всупереч бажанням столиці :))). Від таких міркувань відштовхувався, коли писав комент на рефлексії щодо вчорашнього київського концерту "Хамерман знищує віруси" у журналі [info]zzzulfiya:

Я тебе Зуля дуже поважаю, але про Хамерманів погодитись не можу. Видать тебе дійсно тютюновий дим таки доконав, бо тексти, якшо опустити ненормативну лексику, дійсно достатньо філософські і дочасні :)) От, коли ми робили концерт Хамерманів у Тернополі, я заборонив курити в приміщенні - ось народ і зміг зконцентруватися на соляному концентраті провокативної поезії Пахолюка.

А щодо засад лузерства, то стандарти у цьому питанні є виключно суб'єктивними. Наприклад, є люди, які вважають невдахами громадян, шо пишуть суржиком, але від того ні судителям, ні осудженим - ні холодно, ні тепло :)))

Особисто я вважаю, шо тобі не сподобався чоловічий сексизм Хамерманів, який вони, якшо все уважніше слухати і дивитись, з властивим їм сарказмом протиставляють нинішній пародійній емансипації і перверзіям фемінізації.

Безумовно, Хамерманів можна ненавидіти за показну неполіткоректність, але примітизувати їхню творчість, вкладючи в їх уста лише "хуї-пьозди-єбацця-бухать-нахуй-блять" - теж негоже. Бо це не відповідає реаліям і очевидній концепції :)))


UPD: Раджу сходити зацікавлених громадян за даним посиланням - там і достойна Зуліна відповідь мені і справжня культурологічна дискусія розгорнулася (два в одному, так би мовити)

На фото: тернопільський монумент під назвою "Розмова", подарований нашому місту американським меценатом, засновником відомої косметичної мега-компанії "Джонсон і Джонсон". Раніше ця композиція складалася з фігур двох класичних дам, які вели між собою застиглу в бронзі мирну дискусію. Однак, після того, як якісь злидні, пошукачі кольорових металів, викрали одну з них, скульптура набула дещо абсурдних обрисів. Натомість, тепер усі мешканці та гості Файного Міста ТМ намагаються за будь-яку ціну сфотографуватись із залишками пам'ятника, зачасту оригінальним чином підкреслюючи першопочаткову його назву "Розмова" :))) У даному випадку "діалог" підтримує Альберт Цукренко - клавішник та оперне сопрано гурту "Хамерман Знищує Віруси"




(Post a new comment)


[info]so__addictive
2007-06-10 09:34 am UTC (link)
вони прекрасні :)

(Reply to this) (Thread)


[info]zo_zo
2007-06-10 11:20 am UTC (link)
згоден :)

(Reply to this) (Parent)


[info]zzzulfiya
2007-06-10 09:52 am UTC (link)
на фото - пам"ятник Ларисі Скорик, с подіваюсь?)
зо, будь об"єктивним. Мені похуй, що про мене подумають прихильники і отшельники, але поміщаєш свою цитату - помісти і мою відповідь.

(Reply to this) (Thread)


[info]zo_zo
2007-06-10 11:00 am UTC (link)
Ні, це пам'ятник під назвою "Конверсейшн", розташований в Тернополі, подарований місту американським бізнесменом, засновником відомої корпорації "Джонсон і Джонсон". Історія в нього така : спочатку композиція складалася з двох дам, які зображали між собою цікаву розмову. Однак пізніше, одну з дам просто вкрали бидлюки-мисливці за кольоровими металами і залишилася лише одна дама у досить дивній для пам'ятника позі. Хлопець, який так смішно позує на цій світлині - Альберт Цукренко (клавішник-сопраніст "Хамерманів"). Так шо фото розміщене тут з просвітницькою метою, а не задля того, шоб якось підколоти тебе.

відповіді на моє зауваження ше не було, але є сцилка на тред... Тим більше, шо там у тебе зараз розгорнулася справжня дискусія :)))

Що стосується моїх думок з приводу піднятої суперечки, то вони носять виключно культорологічний і мистецтвознавський характер. Ніяким чином я не мав і не маю бажання переходити в подібних речах на особистості, оскільки тебе дуже поважаю (ще раз це підкреслюю).

Там у тебе в треді хтось зауважив, шо не бачив на ваших обличчях посмішок. От і я кажу - ви б ще з [info]maryxmas на концерт сходили :))) Тобто, я хотів сказати, шо ви приписуєте Хамерманам не зовсім ті речі, які вони дійсно роблять, звертаючи більше увагу на форму подачі і епатаж, а не на реальний зміст їх діяльності...

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]zzzulfiya
2007-06-10 12:25 pm UTC (link)
спасібо, спасібо.
реальний зміст буває похуй. мене вабить форма!
хіба це не позиція? нумо культурологічно досліджувать цей феномен.
спасібо, в слєдующий раз помирюсь з мерікрісмас і прийдьом, рука в рукє.
думаю, кращого од цього, перфомансу ніхто не покаже.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]zo_zo
2007-06-10 07:41 pm UTC (link)
треба буде тебе особисто запросити на якусь нашу вечірку, де форма і зміст єдині :)))

(Reply to this) (Parent)


[info]zzzulfiya
2007-06-10 12:26 pm UTC (link)
блять, а я сподівалась шо Ларисі Скорик...
еееехххх... тобі не здається, що він міг би стати ним? хоча б уявно...

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]zo_zo
2007-06-10 07:31 pm UTC (link)
та най буде гречка - аби не суперечка :)))

(Reply to this) (Parent)


[info]zo_zo
2007-06-10 11:04 am UTC (link)
Зараз додам посилання на відповідь хоча не знаю, як це краще зробити...

(Reply to this) (Parent)


[info]so__addictive
2007-06-10 10:45 am UTC (link)
ой, і ще, дуже-дуже-дуже хочу каррент мьюзік.
вас нє затрудніт мені його переслати?)

(Reply to this) (Thread)


[info]zo_zo
2007-06-10 11:20 am UTC (link)
у мене є записи з живих виступів у Дніпропетровську (2 концерти у клубі "Рок-кафе") та Тернополі - справа в тому, що Хамермани не роблять однакових концертних програм. Тому усі живі їх виступи, що в мене є, за винятком певних моментів, суттєво відрізняються. Тому я дуже хотів би й сам отримати запис вчорашнього київського концерту.

А якщо висилати, то куди і яким чином?

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]so__addictive
2007-06-10 11:33 am UTC (link)
на пошту

milly66@yandex.ru

або через асю

408 492 923

мені дуже сподобався концерт, особливо його початок. Страшний суд і Птічій Грип.)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]zo_zo
2007-06-10 11:41 am UTC (link)
у мене, на жаль, нет з мобіли, а там матеріалу - на 4 ДВД-шки... Так шо давай якось пересилати іншим чином :)

(Reply to this) (Parent)


[info]angryxpeh
2007-06-12 10:29 am UTC (link)
http://www.iegova.com/hzv/music/2007-live-D/

(Reply to this) (Parent)


[info]angryxpeh
2007-06-10 03:27 pm UTC (link)
http://www.iegova.com/hzv/music/2007-live-A/

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]higher_caps
2007-06-10 04:08 pm UTC (link)
дякую

(Reply to this) (Parent)


[info]zo_zo
2007-06-10 07:43 pm UTC (link)
о, дійсно - шось я затупив. Дякую :)

(Reply to this) (Parent)


[info]w1r
2007-06-10 12:52 pm UTC (link)
був вчора у бочці на ХЗВ. це було геніально))))) не форматно і позитивно просто)))

(Reply to this) (Thread)


[info]zo_zo
2007-06-10 07:44 pm UTC (link)
ггг
так я про це і пишу :)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]w1r
2007-06-10 08:16 pm UTC (link)
це я солідарність проявив ггг
от)

(Reply to this) (Parent)


[info]angryxpeh
2007-06-10 03:22 pm UTC (link)
Тут нужно еще заметить, что в отличие от, например, концертов в Тернополе и Днепре, в Киеве вчера было некоторое количество молодежи несколько фриковатого вида. То есть "воочію і в ізбиткє" там действительно нечто похожее было. Какие-то кретины начали бросать туалетную бумагу в качестве серпантина на сцену, например.

(Reply to this) (Thread)


[info]zo_zo
2007-06-10 07:49 pm UTC (link)
ггг - кидати туалетний папір на сцену - старий тернопільський прикол, хоч уже трохи забутий. Видать, там теж наші постарались :))) В будь-якому випадку - тепер ця дурнувата мода чекає на Київ :)))

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]angryxpeh
2007-06-10 10:08 pm UTC (link)
Та ні, це комусь там подарували на день народження трохи піпіфаксу, і його вони вирішили кидати на сцену.
Але у Тернополі теж був день народження, проте ніхто щось не кидав.
Ну, трохи дивно, як на мене.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]zo_zo
2007-06-11 10:39 am UTC (link)
В Тернополі ця мода скінчилася два роки тому, а до ваз її тільки завезли. Це ж традиція тернопільських панків - на ДН друга дарувати 6 рулонів туалетного паперу і потім ним усі кидаються замість тортів - це симулякри Чапліна і тортових боїв :))))

(Reply to this) (Parent)


[info]sparrow_hawk
2007-06-10 05:01 pm UTC (link)
згоден

але, через те що вони самі, частково, макраби - один менсхелфі працює, здається, це можна назвати так: макраби які свідомлюють своє становище і роз'ятрюють рану, а не роблять вигляд, наче "все як у людей"

(Reply to this) (Thread)


[info]zo_zo
2007-06-10 07:52 pm UTC (link)
Фурункули і чиряки може підчепити кожен, а от шоби вилікуватись все одно потрібен скалпель :)

Повір, за Хамерманівське Мак-рабство ми їх теж некисло під'юджували :)))

(Reply to this) (Parent)


[info]xriak_te_ua
2007-06-10 06:40 pm UTC (link)
Зорян +1
Хамерманам - респект і уважуха.
Ніхто краще за них не може обстібати абсурдність нашого буття, смішність наших "проблем" і т.д.
не стріляйте в Хамерманів, вони знищують віруси як можуть. Як на мене дуже-дуже прикольно:)

(Reply to this) (Thread)


[info]zo_zo
2007-06-10 07:53 pm UTC (link)
:)

(Reply to this) (Parent)


[info]kurukull
2007-06-10 07:07 pm UTC (link)
як людина, що була на обох концертах (в Тернополі й Києві), можу сказати, що атмосфера зовсім різна...

(Reply to this) (Thread)


[info]zo_zo
2007-06-10 07:56 pm UTC (link)
думаю, в Києві було більше панків :) В столиці взагалі дуже багато значення надається тому, шо написано на обгортці. Матюкаються Хамермани, - отже панки, так і зійшлися всі звідусюд :))

(Reply to this) (Parent)


[info]evil_tongue
2007-06-10 09:22 pm UTC (link)
мені дуже подобаються ХЗВ) кожен виступ - це сюр і свято

(Reply to this) (Thread)


[info]zo_zo
2007-06-11 10:40 am UTC (link)
Вітаю! Хоч у вас за ніком злий язик, але смак, - вважаю, добрий :)))

(Reply to this) (Parent)


[info]bodhysattva
2007-06-10 09:32 pm UTC (link)
цілквито з тобою згоден!

(Reply to this) (Thread)


[info]zo_zo
2007-06-11 10:41 am UTC (link)
не дивно :)) - ми однодумці!

(Reply to this) (Parent)

Ось!
[info]zo_zo
2007-06-11 11:07 am UTC (link)
http://zo-zo.livejournal.com/204826.html?mode=reply

(Reply to this) (Parent)

свято молодості і краси!!!
[info]ahlesya
2007-06-11 10:15 am UTC (link)
Це було неперевершенно:)))
Хоча я чекала що буде значно більше народу, ми навіть за дві години прийшли, боялись що не потрапимо...

(Reply to this) (Thread)

Re: свято молодості і краси!!!
[info]zo_zo
2007-06-11 10:42 am UTC (link)
А кому цікаво з тих, хто міг собі дозволити прийти слухати про те, шо їх тут взагалі ніхто не чекав :))))

(Reply to this) (Parent)


Create an Account
Forgot your login or password?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…